De functie
Ons kantoor is pas verhuisd naar een locatie vlak bij het Paleis van Justitie in Den Haag. Daar houden wij ons – uiteraard – voornamelijk bezig met procesrecht. Voor het verder professionaliseren van ons kantoor zijn wij op zoek naar een ervaren talent dat ons helpt groeien.
Je hebt interesse en aantoonbare ervaring als secretaresse in de juridisch civiele sector. Bekenden zouden jou omschrijven als iemand met een groot organisatietalent, iemand die nauwkeurig werkt en goed met mensen kan omgaan. Verder ben je optimistisch, stressbestendig, representatief, beheers je de Nederlandse taal en ben je een echte teamplayer.
Als secretaresse/office coördinator ben je niet alleen het eerste aanspreekpunt (zowel telefonisch als in persoon) voor klanten, bezoekers, wederpartijen en leveranciers, maar verricht je ook licht administratieve (debiteurenadministratie) en ondersteunende werkzaamheden. Je bent een belangrijke schakel tussen advocaat en cliënt. Je houdt termijnen en afspraken in de gaten en zorgt voor de correspondentie, het uitwerken van juridische stukken en het bijhouden van dossiers. Kennis/ervaring met social media is een pré, maar geen vereiste.
Wij vinden het belangrijk dat je aantoonbare ervaring binnen de advocatuur hebt (minimaal 3 jaar) en in staat bent om zelfstandig te werken. Daarnaast heeft het onze voorkeur dat je woonachtig bent in de regio Haaglanden.
Wat kun je verwachten?
Interesse?
Spreekt deze vacature jou aan? Of wil je meer weten over de functie of ons kantoor? Neem dan contact op met Lisette van Leeuwen (tel: 070 – 789 00 90) of solliciteer direct via onderstaande knop of info@vanderzwanadvocaten.nl!
De sluitingsdatum van deze vacature is 29 januari 2021. Vervolgens zullen de gesprekken met de kandidaten in de week daarop plaatsvinden.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.